کلبه ی دلشکسته ها







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات






ازپس شیشه ی عینک،استاد

سرزنش وارمرامی نگرد

می کندمطلب خویش رادنبال

بچه ها عشق گناه است،گناه

وای اگربردل نوخواسته ای

لشگرعشق بتازدبیگاه

می نشینم همه ساعت خاموش

بی توباخویشتنم رویایی ست

مبصرامروز که نامم راخواند

بی خبردادکشیدم غایب

بچه ها جملگی خندیدند

که جنون گشته به طفلک غالب

بچه ها هیچ نمی دانستند

که من اینجایم ودل جای دگر

دل آن هاست پی درس وکلاس

دل من درپی سودای دگر

من به یادتووآن روزبهار

که تورادیدم درجامه ی سبز

توسخن گفتی اما نه زعشق

من سخن گفتم اما نه زدرد

که دراین وقت به من مینگرد

ازپس شیشه ی عینک،استاد....!




نظرات شما عزیزان:

مینا
ساعت10:42---23 خرداد 1391
سلام دوست من
ممنون از حضورت
اسم وبلاگت دل شکسته هستش
ولی هیچ چیزی و توضیحی راجب خودت نذاشتی.
خوبه یه پست ثابت اول وبلاگ یا تو قسمت دردو دل راجب هدفت از ویلاگ بذار اینجوری وبلاگت عالی هست عالی تر میشه.
موفق باشی. راستی من با افتخار لینکیدمت.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط محمد حسینی در 19:39 | |