کلبه ی دلشکسته ها







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





کاش......

 

کاش در آن غروب زیبا دلم به نگاه عاشقت عادت نمی کرد



کاش قلبم ابتدا با قلبت صحبت نمی کرد

 


کاش احساسم آن لحظه به سرزمین تبسمت سفر نمی کرد


                                   کاش در آن غروب عاشقی دلم را به دست تو نداده بودم

 سکوت پاسخ نمی داد

 




کاش قلبم همه هستی اش را به هستی چشمان تو نمی داد

 


کاش احساسم بی قراری اش را به تندیس صلابت احساس تو نمی داد

 


   کاش در آن غروب بی هیاهو حسرت را پشت آن نگاه جادویی ات

                             دیده بودم



                                               کاش درد تنهایی را زیر نگاه مهربانت دیده بودم
 


                                              کاش انتظار آمدنت را زیر سایه بودنت دیده بودم

 

                                         کاش در آن غروب عاشقی دلم را به دست تو نداده بودم

 

                                     کاش هیچوقت تو با کوچ پاییزی ات ویران وپاییزی ام نمی کردی


                                                         تو با من چه کردی....؟؟؟


                                                   سهم من از آن غروب عاشقی چیست؟؟

 


                                                        یک دنیا حسرت وانتظار...؟؟؟

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط محمد حسینی در 18:53 | |